vrijdag 5 april 2013

5 april


Bijna op mijn streefgewicht, nou ik ben al erg tevreden, maar…..deze week was errug moeilijk. Na 1 maal uit eten en de volgende morgen 200 gram  te zijn afgevallen , dacht ik, nou, gaat goed, de volgende dag nog maar een keertje uit eten.  Luxe toch? Even geen crisis….Maar dat viel minder goed, toch wel moe de volgende (zon)dag. Woensdag kon ik heerlijke verleiding van hapjes en drankjes, uitgebreid eten  niet weerstaan. Nou, dat heb ik geweten, de volgende dag heel moe, beroerd, misselijk en knallende hoofdpijn, nou dit was fysieke crisis. Al zou ik terug willen in mijn oude eetgewoonten, ik zou het niet kunnen, deze prijs zou te hoog zijn. Ik kon werkelijk niet productief zijn en viel steeds in slaap, hoe ongezond. Dus deze week wat minder afgevallen, wat meer moe, dus bijzonder gemotiveerd om weer lekker verder te gaan met mijn programma van Nederland Slank. Vandaag gewoon weer aan programma gehouden en kon dus met een gerust hart de maximum score invullen! Ik kan me nauwelijks meer voorstellen dat ik me fysiek en dus ook psychisch (te moe voor wat dan ook, dus ook denkenJ) zo beroerd heb gevoeld. Tja en geloof me maar dat ik toch weer een beetje gekrompen ben, ook al zie je dat niet zo duidelijk op de foto…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten