vrijdag 26 april 2013

26 april

Nou ja, hoe word je in deze tijd zo relaxed als de kat? Het is me nog niet gelukt, maar…binnenkort 4 dagen vrij en de hort op. Eerst dochter Anne’s verjaardag morgen vieren, ze wordt alweer 19 jaar. Een grote uitdaging dus om verantwoord te “sjoemelen”. Zondag naar Zeeland, verjaardag bij Anita, een vriendin die ik nog ken vanuit de luiers en haar familie natuurlijk ook. Zie ik ook mijn broers wellicht weer, een reunietje dus. Ook maandag naar mijn nicht in Goes, ja, ja, rondje Zeeland, ik kom eraan. Zo genieten.  Ik heb er erg veel zin in…maar hoe blijf ik verantwoord, gezellig en lekker  eten? Ik heb allerlei nuttige tips meegekregen van de begeleidsters van Nederland Slank, dus volgende week lees je hoe alles ongeveer verlopen is. Ik ga weer zout water snuiven en ruiken en proeven zal er wel niet van komen. Jammer, want ik durf nu best in badpak in zee. Durfde ik voordien ook wel, maar voelde me toch wat minder vrij. Zoals je ziet, frisse lentekledij aan, niet dus. Het is nog zo koud. Dus heb ik mijn te grote legging omgedraaid, zodat je de knieën niet zit, deze ook gewassen en in de droger gedaan, zo krimpt alles. En de blouse? Was veel te klein en had ik aan Anne gegeven, maar…weer teruggevorderd. Dat is de enige voorjaarskleur in deze koude tijden. In Zeeland zal het hoop ik warmer zijn….scheelt vaak een aantal graden. Oh ja en ik spreek daar ook een Nederland Slanker, kunnen we even praten over dit toch wel bijzondere concept van lekker eten en je goed gaan voelen! Van de week kwam ik ook Nederland Slankers tegen in de supermarkt, erg grappig. Met onze eigen lijst met alles wat we mogen en vergelijken… Wat snel weer veel getikt, ik stop nu maar, anders ga ik de trouwe lezer misschien vervelen. Het is ook al laat, dus even de blog afmaken en dan lekker het bed in. 
Oh ja, ik was weer erg tevreden over de meterstanden.
Fijne week allemaal!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten