vrijdag 10 mei 2013

10 mei



Nou ja, een week later dan gepland, ik heb er nog maar een Nederland Slank vakantieweekje aan vastgeplakt. Het was erg leuk, alle verjaardagen en de dagen in Zeeland. In Zeeland heb ik 5 dagen als het kon genederlandslankt, en anders wat de pot schafte gegeten. Ook gebak, lekkers, brood en wijn! Ik heb me alle dagen prima gevoeld, ik merkte dat ik genoot van alles en ben uiteindelijk niet aangekomen. Ben zelfs zoals de meetlijst laat zien in deze 2 weken van 68 toch nog naar 66.1 kilo gegaan. Vanmorgen was mijn “hulpvraag” dan ook: hoe stop ik met nog meer afvallen? Nou, ik mag nu dus de stabilisatiefase in en dat houd in dat ik alle eten mag uitproberen en dan kijken waar ik goed, dan wel minder goed op reageer! Spannend, ik had al verschillende maaltijden uitgeprobeerd, ik verdraag nasi en pasta, in iets mindere mate brood. Er zal vast een glutenallergie in me zitten, dit hebben erg veel mensen. Dus maar weinig brood eten en het verbaast me dat ik het totaal niet mis, omdat het ingeruild wordt voor volwaardige, vullende lekkere voeding. De foto’s. De 2e foto, gemaakt 27 augustus 2012 (dit was de 1e foto die ik 18 januari 2012 op dit blog plaatste)  was in de moestuin van een vriendin, die ik hielp bonen plukken. Je ziet daar mooie rondingen. De 1e foto die ik nu plaats is 10 mei 2013 genomen, de bonen zijn nog niet in de grond en de stokken nog kaal. Maar, ik heb ook minder om mijn middel, armen en benen. Kijk en vergelijk…. Nu is mijn plan om in de nazomer een foto met bonen te plaatsen, dan zijn we maanden verder en hoop ik te kunnen laten zien dat de stabilisatiefase echt stabiel is! Met een foto van een slanke den in topje, want het was nu erg koud, zo jammer voor alle mensen die op de camping of elders vakantie vieren, vrij zijn of werken. Tja, als iemand nog es Nederland Warm zou uitvinden, zou dit ook veel klandizie geven denk ik….Het blog maken en lezen is nu niet meer zo spannend, het streefgewicht is behaald. Ik hou mezelf in de gaten en zal soms mijn blog bijwerken. Dan ook op facebook plaatsen, want ik heb best veel leuke trouwe volgers…dank je wel!! Oh ja, er komen nog wat filmpjes, 1 van een Mw. die veel minder last heeft van slaap apneu en 1-tje van mij, omdat ik ook heel veel minder fysieke klachten en 19 kilo minder mee te dragen heb!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten