zondag 13 oktober 2013

13 oktober 2013

Ha beste lezers,

Ken je dat, je wilt steeds iets doen, maar het komt er niet van? Eind juli wilde ik het laatste bericht voor deze blog plaatsen, maar, het kwam er niet van...Reden, gewoon, ik ben nu al zo aan mijn nieuwe eetpatroon gewend en ik voel me zo krachtig en energiek, dat ik al volop met andere ontwikkelingen bezig ben en het Nederland Slank blog ver uit mijn systeem is. Wel ben ik ontzettend blij dat ik in een opwelling gebeld heb. Kort samengevat, ben ik vanaf 18 januari 2013 anders, lekkerder en gezonder gaan eten en ben ruim 20 kilo afgevallen. De foto die ik mee stuur was in juli, zie hoe netjes slank ik nu bonenpluk, in tegenstelling tot een jaar daarvoor. En ik ben nog steeds zo slank, zelfs slanker, zie meetlijst.
Mijn energie blijft vooral naar mijn praktijk, cliƫnten en Vitaness (www.vitaness.nl) uitgaan. Samen met vriendin-collega Lilian Hoekstra. zijn we ons aan het voorbereiden om cursussen te geven gebaseerd op de Vitaness uitgangspunten van de Talentgroep Onderwijs en Educatie. Centraal staat: Eenheidsbewustzijn, Talentontwikkeling en Zelfhelend vermogen.
Ik denk dat dit af en toe ook een blogonderwerp wordt......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten