zaterdag 20 april 2013

19 april


Nieuwe week, nieuwe kansen..De maten zijn gelijk gebleven en mijn invulformulier was vol. Dus heb ik besloten deze week geen foto van mezelf  en geen meterstandentabel te plaatsen. Even zien of er wat te melden valt..oh ja, ik ben niet meer alleen bezig met Nederland Slank, nog 4 mensen met mij die ik ken. En iedereen wordt er heel blij en/of slank van. We delen tips en verbazen ons erover dat het zo relatief makkelijk en lekker is. Ik ben het langste bezig en eigenlijk wel  op streefgewicht, van 85 kilo naar 68 kilo... Bijna te mager voor sommigen…het is wel wennen, hoor, de flinke aanpak is weg, alles is wel keurig op maat en plaats en zo, maar toch! Toch zou ik niet terug willen, de energie en het me fit en pijnvrij voelen  is me heel veel waard. Wie wil er nog meer met me meedoen? Als je vragen hebt of twijfelt of meer wilt weten, kun je me altijd bellen hoor.  Ik vind het leuk om erover te vertellen. Telefoonnummer en zo, verwijzing naar de site van Nederland Slank kun je vinden via mijn website www.lichtwevershuis.nl . Nog een nieuwtje, ik ben gestopt in Hoogezand, maar praktiseer nog wel in Assen. Ook voor een Energetische “Schoonmaak”, ben je van harte uitgenodigd.  Ongelooflijk hoe onze kat Buddy aandacht krijgt, dagelijks worden foto’s genomen door Anne en Thomas. Deze foto vond ik wel een leuk alternatief voor een foto van mij, met als ondertiteling:  Mijn streven, ooit zo relaxed als deze lieve  kat te worden…..Tot volgende week..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten