zondag 31 maart 2013

29-03

Nou, een beetje later, Paasvakantie zullen we maar zeggen. Tot mijn grote vreugde mag ik beginnen met eten van eten uit de minder strenge fase! Dat houdt in dat ik een sjoemelmaaltijd mag inlassen en dat komt heel goed uit, want vanavond word ik getrakteerd op een etentje door een goede vriend. Wow…..Nou, ondertussen is dat geweest en het was heerlijk én gezellig en ik zag dat ik de volgende dag toch nog 200 gram was afgevallen! Helaas, haha, zijn we gisteren weer uit eten geweest. Tja, of dat goed is voor mijn schema weet ik niet, maar wel goed voor mijn psyche en dat vind ik nog belangrijker. Oftewel, met dat schema komt het ook wel goed. De stress van vorige week is ook uit mijn lijf, dus laat de lente maar komen!!
PS. zie je de taille tevoorschijn komen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten